KURUMSAL KİMLİK

KURUMSAL KİMLİK

Kurumsal kimlik, fazla boytlu bir görüntü çalışmasını anlatır.Bu çalışmanın amacı, kurumların tarihsel, kültürel, coğrafi konumlarını,kuruluş fakatçlarını ve ideallerini,ürün ve hizmetlerini, sektörel konumlarını, az çabayla, kısa bir zamanda ve etkili bir şekilde hedef kesime aktarmaktır.



İyi hazırlanmış Kurumsal Kimlik bir firmaya şunları sağlar:

firma adının belleklere yerleşmesi

firma özelliklerinin görsel hızda aktarılması (dinamizm, yenilikçilik vb.)

Ürün ve hizmetlerin kalite garantisi

Ürün ve hizmetlerin doğası ve sektörel konumları hakkında ilk detayları iletmesi

İlk bakışta rakiplerden ayrılma

Kurumsal Kimlik dönemsel olarak yenilenmeye de ihtiyaç duyar. Firma ve pazar geliştikçe "farkı fark ettirmenin" en etkili yolu bunu imaja yansıtmak, diğer bir deyişle, önyargıyı aşacak kadar etkili ve dolaysız, yani görsel yoldan anlatmaktır.


KURUMSAL KİMLİK İÇİN HEMEN TEKLİF AL

DİĞER HİZMETLERİMİZ